zaterdag 8 november 2014

4 simple looks met een wit hempje

Heb je niet veel kleren in huis maar wel een wit/zwart hemdje?
Dan heb je hier waarschijnlijk iets aan.

Oke ik gebruik hier voor een paspop, ik heb deze gekregen voor sinterklaas Sinterklaas heeft m bij de blokker gekocht.

Dan pak je een simpel wit hemdje.(Mag ook zwart) ik gebruik wit.



Dat ziet er zo uit, mijn paspop staat een beetje scheef sorry. Trouwens je ziet ook een zwart vlekje op elke foto, ik maak foto's op mijn telefoon en dat heb ik altijd al gehad en het gaat maar niet weg hebben jullie tips?

En dan nu look 1:

Een bont jasje! het is GEEN echt bont!! Het is gewoon nep bont want ik ben geen dierenbeul. 
Het maakt gewoon wat af of niet soms?


Dan de volgende look, look 2:



Een "Noorse trui" die print vind ik zo mooi.
1 nadeel die trui kriebelt.

Look 3:


Een spijker jasje/vestje, ik vind dit er echt zo tof uit zien.
Gewoon een totaal plaatje!

DE laatste en 1 van de leukste (vind ik) look, look 4:

 Dit is dan wel weer wat zomers maar ach het is ook leuk voor in huis!
het is weer spijker maar spijker doet wat met me ik vind dat zo mooi en dan ook nog een spijker broek er onder FANTASTISCH!!


Dit waren mijn look's hopelijk vonden jullie het leuk!
tot de volgende keer! :)

2 opmerkingen:

  1. Tip voor het vlekje: maak je lens eens schoon met een doekje met speciaal spul (niet te veel!) Misschien helpt dat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. neeh dat werkt niet al gedaan.
      btw, sorry voor late reactie!

      Verwijderen