zondag 24 januari 2016

review: oorbellen.

















Mijn moeder is paar weken geleden naar een kleding winkel geweest en toen kreeg ze gratis oorbellen mee.
Die heb ik gekregen dus dacht ik laat ik die reviewen.

















Ik weet niet van welk merk het is dus dat kan ik jullie niet vertellen.
Ze zien er wel een beetje goedkoop er uit.
Als ze niet goedkoop waren had mijn moeder ze niet gratis mee gekregen.

Ze zitten in een kartonnen papiertje.

Er zitten 3 verschillende oorbellen in:
Donker blauw/ bijna zwart.
Iets lichtere donker blauwe kleur.
En een licht blauwe kleur.
































Donker blauw/zwart:
Deze is erg donker.
Ik zou m er niet zo snel bij pakken want ik hou wat van meer kleur.

































Lichtere donker blauw:
Deze is wat lichter.
Ik zou deze wel iets eerder pakken.
































Licht blauw:
Dit is de lichtste kleur.
Dit is een aqua kleur en deze zou ik het snelst er bij pakken.

Dit was het thnx voor het lezen:)
Xx Samantha.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten