donderdag 21 januari 2016

Review Miss sporty foundation.
















Hei
Daar ben ik weer -_-
Oepsie sorry dat ik zo lang niks heb geplaatst.
Laten we er niet veel op in gaan maar gewoon bezig gaan met wat ik wil doen.

Ik review vandaag een foundation.
Deze foundation is van Miss sporty.
Ik ben niet zo bekend met dit merk dus ik weet niet wat ik er van kan verwachten.





































Ik heb de kleur "001 Ivory" dit is de lichtste kleur.
Hij lijkt een beetje te donker voor mij, maar we gaan het gewoon testen.































Ik heb wat op mijn hand gedaan en dat leek wel goed.
Maar toen ik het uitsmeerde was het wat donkerder.  :/































Het eerste laagje ziet er nog wel goed uit.
Maar ik heb altijd van die dons haartjes en dan zie je je foundation en poeder heel erg.
Ik moet dus altijd heel goed kijken en met een watje over mijn huid zodat je dat niet goed ziet.
Met 1 laagje was ik al tevreden dus hield ik het daarbij.

Nu ik het vaker gebruik vind ik mijn Catrice all matt plus toch wat fijner.
Maar dat zegt niet dat ik deze niet fijn vind.
Ik raad m aan, aan mensen die net met make-up beginnen.

Deze foundation is $5-,
Dit is een redelijke prijs voor een foundation.

Liefs Samantha.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten