maandag 10 augustus 2015

Review: ChinaGlaze Crackleglaze.
















Heeii daar ben ik weer!
Ik ben weer terug van vakantie!
Het was super leuk, als jullie een vakantie verslag willen moeten jullie het zeggen.
LetsGo!

















Je kan tegenwoordig bij de action best dure nagellak kopen voor een goede prijs! (JEAH)
Onderandere kan je er O.P.I, China Glaze & Maybeline etc.
Ik heb er een China Glaze lakje gekocht en hier is de review.
















Ik ben altijd al fan geweest van China Glaze en als je de lakjes voor een goedkoop prijsje kan krijgen al helemaal!
Ik weet niet precies meer wat de prijs is maar sowieso niet duurder dan 2-, euro.
Ik heb m in de kleur 1047 OXIDIZED AQUA.
Het is een soort koraal groen kleurtje met glitters er in.
















Dit is 1 laagje.
Mijn mening: MHWAH, ik zou niet met 1 laagje de deur uitgaan.
















Dit is  met 2 laagjes.
Mijn mening: Mooier dan 1 laagje.

Dit was het dan.
De conclusie: Als je het leuk vind om een China Glaze lakje te hebben moet je er 1 bij de Action kopen, maar als je er al genoeg hebt is het eigenlijk niet nodig want t is eigenlijk een crackle lakje.
Dus het is niet echt een musthave.

Tot de volgende X!
XXX Samantha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten