dinsdag 11 augustus 2015

review: Real Techniques kwasten set.















Heeii,
Je weet wel dat heel vaak in het buitenland dingen veel goedkoper zijn dan in Nederland?
Zo heb ik dus in Luxemburg wat gekocht wat in Nederland veel duurder is.
Lets Go


Okee veel duurder mag ik ook weer niet zeggen want in Luxemburg is het maar een euro goedkoper.
Maar alsnog een euro is wel wat.
Ik heb het over de Real Techinques kwasten.
Ik heb de set: Core Colection.
En deze heb ik voor 25-, euro kunnen scoren bij een soort groodhandel.
En in Nederland is z'n set 26-, euro.

Ik ben er erg blij mee dus laten we beginnen met de review!















Ik heb voor een set gekocht want dan ben je veel goedkoper uit.
En ik wou altijd al Real Techniques kwasten dus ja....
In de set zitten de kwasten:
Buffing brush.
Detailer brush.
Pointed foundation brush.
Countour brush.































Buffing brush:
Deze gebruik ik voor mijn foundation.
Hij is erg fijn, hij komt ook bij alle hoekjes enz.
AANRADER!































Detailer brush:
Die gebruik ik voor mijn concealer maar dan voor de kleine puistjes.
Maar deze pak ik wat minder want ik pak eerder mijn foundation kwast daar voor.
Niet zo zeer aan te raden.































Pointed foundation brush:
Deze gebruik ik voor concealer voor onder mijn ogen.
Maar die heb ik eigenlijk niet zo zeer nodig.
Niet zo zeer aan te raden.































Countour brush:
Holycreal wat is ie FIJN! Deze gebruik ik voor mijn bronzer.
Hij brengt echt super fijn aan dus OMG wat HAPPENIS.
AANRADER!

Dit was het dan ik ben erg blij met de kwasten!
Hopelijk vonden jullie het weer leuk en tot de volgende X!

Xxx Samantha!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten