vrijdag 28 augustus 2015

Review: Essence mascara.
















Hoi hoi hier ben ik weer!!!
Ik heb weer een review voor jullie dus.....
LETSGOOO!


















Ik heb weer iets van Essence en dit keer is het een mascara
mascara is voor mij een musthave ik kan echt niet zonder.
Dus voor mij moet een mascara wel erg fijn zijn!

Ik krijg best vaak mascara van mijn moeder want dan probeert ze m uit maar is ie niet goed.
Ze heeft een soort allergie als je oogmake-up gebruikt dus krijgt ik alles. :)
Maar dan krijg ik heel vaak duurdere merken zoals: Loreal etc.
Dus dat ben ik gewend.
Maar Essence kan ook best fijn zijn.














































Ik doe meestal 2 laagjes maar dat doe ik eigenlijk gelijk achterelkaar dus daar heb ik geen foto van.:(

Hij is erg fijn dus:
AANRADER.

Dit was het dan weer.
sorry voor weer z'n korte blogpost maar ik heb er niet meer over te vertellen.

Xx Samantha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten