donderdag 17 september 2015

Review: Max & More eye shadow palette.
















Heeii daar ben ik weer!
Ik heb vandaag een review voor jullie van een oogschaduw palette!
Lets GO!

















Normaal zou ik bij een oog palette ook een oog look maken,
maar ik ben allergisch voor max & more make-up.
Dus kan ik dat niet doen,
ik kan ze wel swatschen  maar niet een oog look van maken.
















De bovenste rij:
De lichte kleuren zie je echt niet,
Ik denk wel als je het op je ooglid doet en t dan opbouwt maar dan kan ik niet laten zien.
Maar de donkere kleuren kun je wel goed zien.
















Onderste rij:
Hier zie je de lichtere kleuren wat beter maar ook weer niet echt zoals bij een W7 palette.
En hier ook weer de donkere kleuren zie je weet heel goed!











Zo iets had ik maar dan met bultjes. :(

Mijn allergie:
Ik begon in 25 december 2013 met make-up te dragen toen werd ik een dag daarvoor 13 jaar.
Ik was 28 december naar de Action gegaan om make-up te gaan.
(toen had ik nog geen groot budget voor make-up.) (nu nog steeds niet maar wel groter dan eerst.)
Bij de Action koste een blush maar 1 euro en de poeder foundation ook dus lekker cheap!
Nou dat begon ik op te doen en een paar dagen ernaar begon ik jeukende uitslag te krijgen,
en t waren soort van puistjes.
Na een paar dagen is dat weg gegaan.
Sinds dien gebruik ik geen Action make-up.
Maar ik had dit palette gekregen van iemand die niet wist dat ik die allergie had.

Dit was het dan weer.
Ik kan niet zeggen dat ik t fijn vind of niet maar ik wou wel even de swatches laten zien.
Ohja dit palette kost: 2,50 euro.
Niet heel duur!
En dit is in de kleur 04 Nude.
Bedankt voor het lezen en tot de volgende X!

Xxx Samantha.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten