zaterdag 5 september 2015

Review: Wet n wild foundation.
















Hoi hoi,
Ik heb een review voor jullie dus laten we beginnen!


















Ze verkopen ineens ook wet n wild bij de action.
En ze hebben ook foundation en ik dacht ooh ze hebben echt niet mijn kleur,
maar toen keek ik naar alle kleuren en toen vond ik mijn kleur!































Ik ben best kieskeurig betreft foundations dus ik keur niet zo snel een foundation of bb cream goed.
Dus laten we kijken of ik dit ook goed vind.
Hij lijkt heel donker op de foto in t flesje maar dat valt heel erg mee.































Het eerste laagje,
Ik ben er erg tevreden met het eerste laagje ik breng niet meer laagjes aan dat vind ik niet nodig.
















In het einde van de middag is het al helemaal van m'n gezicht af.
Dat  vind ik erg jammer maar voor die 0,89 cent kan je dat verwachten.

Ik raad dit aan voor de mensen die nog niet veel met make-up op doen.
En daarom niet veel dekking nodig heeft.
Maar voor mensen die veel dekking willen is dit niet aan te raden.

Dit was het dan bedankt voor het lezen!
Tot de volgende X.
Xxx Samantha.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten