zaterdag 11 juli 2015

Review: Hema soft matt lipbalm.





















Heeii ik heb weer een review voor jullie.
Ik was van het laatst bij de Hema,
en ik dacht laat ik wat mee nemen om te reviewen.
Laten we beginnen!

















Ik heb de lipbalm in de kleur 04.
Dat is een knal roze kleur.





















Het heeft zeg maar een draai functie.
















Als je m swatsht is ie fijn creamy.

Ik heb de lipbam om 11:15 aan gebracht.
T is een echte matte kleur super mooi!
Hier onder komen wat foto's.


































































































Maar dan,
Ik ben rond Half 1 gaan eten en ik dacht ''ooh t is mat dus het blijft vast lang zitten''
Maar nee na het eten was het er bijna helemaal af! :0 :(
Erg zonde dus je moet het wel bijwerken als je hebt gegeten.

Dit was het dan weer.
Ik joop dat jullie het weer leuk vonden,
ent tot de volgende X!
Doooeeeeggg xxx Samantha.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten