zondag 19 juli 2015

Review: Make-up kwasten Max and More.





















Hoi Hoi ik heb weer een review voor jullie.
ik zag bij de action een kwasten set liggen en ik dacht die kan ik wel reviewen.
Lets Go!






















Ik wou dit setje reviewen om te kijken of er ook goede budget kwasten zijn!
Dit setje kost: $1,29-,































Als eerst ik heb de platte oogschaduw kwastje gebruikt,
die heb ik op het bewegend ooglid aan gebracht.
Aanrader!































Het wat kleinere kwastje heb ik voor mijn greez gebruikt.
Normaal gebruik ik daarvoor niet z'n kwastje maar het breng wel fijn aan!
Aanrader.














































Nu het allerkleinste kwastje, die heb ik gebruikt voor mijn wenkbrauwen.
Ik had er nog een kwastje voor nodig maar dat heb ik nu.
Ohja lees dit artikel even tot het einde. (mini quiz)
Aanrader!
















Dan een ander wenkbrauw borsteltje.
Ik gebruik deze borsteltjes nooit dus ik zeg daar niks over.
Ik vind dit borsteltje erg overbodig.































De laatste kwast en dit is een gezichts kwast.
Ik had nog geen highlighter kwast dus daar gebruik ik deze voor.
Aanrader.

Ik ben erg tevreden over de kwasten dus raad ik ze aan!
Maar dan nu de mini quiz.
Wat is er verandert aan mijn gezicht?
Als je het goed hebt krijg je niks,
maar ik dacht gewoon een quiz voor de lol is ook wel leuk!
Als je het weet laat het in de reactie's achter.

Hopelijk vond je het leuk?!
Tot de volgende keer Xxx Samantha!












1 opmerking: