woensdag 1 juli 2015

Opgemaakt Juni 2015
















Hooi het is alweer het einde van de maand Juni,
dus dat betekend dat ik allemaal dingen heb op gemaakt.
En dat ga ik nu aan jullie laten zien! :)
Lets Go!


Ik heb aan het einde van de maand meest op gemaakt.
Ik heb er geen douche spullen enzo bij zitten alleen beauty en verzorgen voor huid en haar.
















Als eerst heb ik een deodorant van Fa in de geur: Golden star.
En een anti klit spray.
Die is bijna op maar t andere kleine beetje is niet goed meer.
















Ik heb ook een nacht cream opgemaakt en deze is van de Action.
Ook heb ik ragertjes voor mijn beugel opgemaakt maar die beugel heb ik niet meer.:)
















Ik heb ook beauty producten opgemaakt dus laten we daar mee beginnen.
Ik heb een foundation opgemaakt van de Hema.
En ik heb 1 van mijn favoriete mascara's opgemaakt,  :(
deze is van Loreal paris.
















Ik heb ook een poeder opgemaakt van Rimmel londen.
Dit is een fantastische poeder!
















Ik heb ook wat parfum opgemaakt. :(
Ik heb de Escada Born in Paradise parfum opgemaakt.
Deze gaat super snel op.
Ik heb daar ook een proef monstertje van opgemaakt en ik heb er nog 1 over.
ik heb nog een proefmonsterje opgemaakt en dat is de: Jean  Paul Gaultier ''classique''

Okee dit was het weer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende X.
Byeee xxxx





Geen opmerkingen:

Een reactie posten