woensdag 8 juli 2015

review: NYC BigBold Bronzer.
















Hallooo,
Ik heb vandaag alweer een review voor jullie ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!
Lets Go!

















Ik heb weer eens in mijn stash gekeken om iets te reviewen en ik zag deze bronzer.
Ik heb m 1 X eerder gebruikt maar dat zie je niet.
















Het is best wel een oranje bronzer maar dat zie je een klein beetje.
















Ik heb m in de kleur: 601 ManhaTan.
Raare naam, haha.































Als eerst heb ik m aangebracht met een ''punt'' kwast.
En dat ziet er best wel oranje.































Nu ben ik er met een poeder kwast over heen geweest.
En nee ik heb er geen poeder op gedaan maar ik heb het vervaagt.

Ik ben er erg blij mee!

Dit was het dan weer.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden?!
En tot de volgende keer!
XX Samantha.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten