zaterdag 27 juni 2015

Review: SoMe BB cream 5-in-1.
















Heeii ik heb al best wel lang allemaal foundations en bb cream's in mijn kast liggen,
dus het werd is tijd om er 1 te revieuwen.
Binnen kort komt er nog een review van een foundation.
Maar laten we beginnen. :)

















Ik zocht dus even in mijn kast wat ik kon fotograferen,
toen zag ik een BB cream liggen die ik nog maar 1 keer had gebruikt dus ik dacht ik pak deze!
Het is de SoMe BB cream 5-in-1.
Deze koop je bij de Action en ik heb m in de kleur Medium/Mittel.
Die kleur is wel goed voor mijn huid,
dat zou je niet denken want ik ben best licht maar deze bb cream is erg dun dus zie je het niet goed.
De BB cream heeft een klein gaatje waar de BB cream uitkomt.































Zoal je ziet heb ik wat op mijn hand gedaan en dan ziet het er best donker uit maar als je het uitsmeert zie je niet dat het donker is.
















Zo ziet het er uit als ik 1 laagje op mijn face heb gedaan,
het ziet er super vet er uit jammer genoeg maar daar hebben we poeder voor!
Ik zie amper verschil tussen mijn face zonder deze BB cream en met deze BB cream. :(
















Nou heb ik er poeder over gedaan en daarna met een watje over mijn hele face,
dat doe ik want anders heb ik z'n keekie/poeder face.
















Ff een foto met m'n haar los. :)
















Deze foto is later op de dag en zoals je ziet heb ik gewoon een blote billen face! :(
Deze foto is genomen voor dat ik naar de kapper ging.





















Oke op deze foto zie je dat ik aan de linker kant geen make-up op heb,
en aan de rechter kant wel.
Je kunt dus zien dat er geen verschil is.

Ik ben er dus niet zo tevreden mee.:(

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
En tot de volgende X.
XX Samantha.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten