zondag 14 juni 2015

Action sieraden doosje als make-up doosje revieuw
















Heei zoals ik in de afgelopen shoplog zei heb ik een sieraden doosje gekocht en die ga ik vandaag reviewen dus Lets Go!



Ik was gister bij de Action en ik zocht naar een sieraden doosje want heel veel bloggers en youtubers hadden z'n sieraden doosje voor hun make-up, dat leek mij wel leuk om op mijn helmer te zetten.
Dus heb ik m gekocht!
Prijs: $2.99

Het doosje zit in een kartonnen doos, als je in de kartonnen doos kijkt zie je het sieraden doosje met plastic er over heen voor de veiligheid.
Als ik het uit het plastic haal dan zie je gewoon het hele doosje, je hoeft het niet in elkaar te zetten.
Het is ook erg stevig en je hebt heel veel ruimte.
Maar die van mij gaat best stroef open en dicht maar dat komt misschien omdat het net nieuw is.
En het wordt snel vies maar er bestaan ook schoonmaak dingen dus dat krijg je snel schoon.




















Deze make-up doe ik er in:
Hema foundation.
Essence concealer.
Essence bronzer.
Rimmel london poeder.
Loreal paris miss manga mascara.
Essence wenkbrauw potlood.
Da oogschaduw High Lighter.
Lip Smacker Sprite.





Ik heb het zo ingedeeld:
















Bovenste laadje heb ik de oog en lip dingen dus:
Mascara, wenkbrauw potlood, oogschaduw, lip smacker.















Onderste laatje heb ik de gezichts dingen gedaan:
Foundation,concealer,bronzer,poeder.















































Zoals ik al eerder zei wou ik het bakje op mijn helmer zetten, dat heb ik gedaan ook.
Eerst had ik dit bakje van de Ikea er op staan en daar zaten mijn everyday spullen in.

Maar nu ziet het er zo uit met mijn nieuw bakje er op.
Ik vind het er erg cute opstaan.
Maar van mij mochten er wel meer kleuren zijn bv. zwart en wit en doorzichtig dus.
Maar doorzichtig vind ik ook erg mooi.

Dit was het weer ik ben er erg over te spreken dus ik raadt het iedereen aan!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en tot de volgende X Bye!!



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten