zaterdag 13 juni 2015

Evening routine.


Heeii hoi, daar ben ik weer!
Ik heb vandaag voor jullie een evening routine, een avond routine dus.
Lets go!




















Als eerst heb ik deze kleren aan en die doe ik uit, dat laat ik niet zien dat lijkt mij logisch.




















Dan hang ik een handdoek op aan de douche deur, dat doe ik altijd want ik droog mij altijd af in de douche als de douche
uitstaan natuurlijk.














Dan zet ik mijn douche aan en wacht ik even tot dat ie warm is, als ie warm genoeg is spring ik er onder.
Ik gebruik deze producten:
Andrelon haar en hoofdhuid shampoo, die gebruik ik als eerst want ik heb heel snel last van roos.
Andrelon care and repair schampoo, die gebruik ik na de andere schampoo want ik heb een beetje gespleten haar punten.
Fa shower + lotion douchegel, deze gebruik ik over m'n hele lichaam ik doe deze want die stond in de douche.
Zwitsal shampoo zonder prik, die heb ik gebruikt om m'n benen te scheren omdat het ook voor haren zijn en het is super zacht na de tijd.















Dan trek ik mijn kleren aan, je ziet al wat ik aan trek.




















Dan doe ik op mijn benen een body lotion, ik heb geen idee waar ik deze heb gekocht en van welk merk het is sorry.




















Ik kam mijn haar en doe er een olie in van de kruitvat eigen merk.


























Ik föhn mijn haar en daarna krul ik het want dan zit het de volgende ochtend goed!

Dit was het dan weer zo gaat het qua verzorging.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende X dooeii!!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten