zaterdag 20 juni 2015

Review Astor twin pakket.
















Heeiii allemaal ik heb vandaag een review voor jullie over het Astor duo pakket.
Dus laten we beginnen!


















Ik heb van het laatst een shoplog geplaatst en toen liet ik ook een Astor duo pakketje zien,
dat ga ik nu dus reviewen.

Ik zelf heb nog nooit gehoord van het merk dus ik was erg benieuwd!
Aan de ene kant verwachte ik er niet veel van maar aan de andere kant ook weer wel.

Als eerst ga ik vertellen over heet oogschaduw potlood:


































Het potlood is erg creamy als je het op je arm/hand swatcht, maar niet erg creamy dus ook niet erg irritant maar wel fijn.
Toen probeerde ik het op mijn oog, wat ging dat stroef zeg!
Echt niet fijn, t deed soms zelfs pijn! :(
T duurt dus ook een poosje voor dat het goed op je ogen zit.
Ik heb het daarna beetje uit geblend met een oogschaduw kwastje van de Hema.
Dan als je het er wil halen gaat dat heel gemakkelijk met micellair water terwijl er op het potloodje staat dat het waterproef is, dus dat snap ik niet maar ja dat is wel fijn!

Het nagellakje:



























Het nagellakje is een paarse metallic kleur super gaaf!
Het eerste laagje dekt al super goed!
Maar na 2 laagjes is ie erg mooi e dan kan je de metallic goed zien.
Ik ben hier erg tevreden over!


Okee dit was het dan ik ben erg te vrede over dit pakketje dus ik raad het iedereen aan!
Dit pakketje is ook erg goedkoop: $1,39
Als jullie willen dat ik nog z'n pakketje koop en ga reviewen laat het dan achter in de reactie's.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende X!
Xxx Samantha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten