zondag 7 juni 2015

oriflame body cream review.

Heeiii ik heb vandaag weer een review voor jullie dus let get startit!


Ik revieuw vandaag deze producten: Oriflame body cream in de soorten Enigma & amber elixir.
Geen idee waar je dit koopt, ik heb dit van mijn moeder gekregen.























Enigma: Deze is erg vloeibaar, het lijkt op een gewone body lotion.
Ik kan niet goed geuren omschrijven dus ik zeg gewoon dat het lekker ruikt. ;)
Ik vind m erg lekker dus deze raadt ik aan.
Je kan het goed uit smeren omdat het erg vloeibaar is.
Ik heb het in de avond op mijn lichaam gedaan want dan kan het s'nachts goed in trekken.
De volgende ochtend is je lichaam erg zacht, goed voorbereid voor het zonnetje!

















Amber elixer: Dit is meer een gel dan een lotion.
Dit smeert ook weer goed uit, en als je het op je lichaam doet voelt het niet aan als een gel.
Ik kan, zoals ik hier boven al zei, niet goed geuren omschrijven maar deze ruikt wederom ook heel erg lekker.
Ik raad deze ook aan want net als de Enigma was mijn huid de volgende dag heel zacht.
















Ik raad dus deze body creams aan want ze zijn erg fijn!
Dit was dan de review!
Xx Samantha.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten