zaterdag 6 juni 2015

L'oréal Paris sublime fresh Tonic & Melk.

 
Heeii ik heb vandaag een review voor jullie. dus laten we beginnen.
Ik ga het vandaag hebben over de L'Oréal Paris Sublime Fresh melk & tonic.

 
Het was al laat in de avond dus let niet op mijn gezicht. :)
Oke dit was before:
 
Ik begin met wat melk op een watje te doen, ik deed een beetje te veel.
Op het begin voelt het koud aan maar dat is normaal.
Ik merkte al bij het melk op het watje doen dat t erg vloeibaar was, en ik merkte het nog meer toen ik het op mijn gezicht deed.
 



De/het (idk welke t is) melk deed ik alleen op mijn gezicht.
Nu breng ik de tonic aan op een ander watje, oké dit was ook vloeibaar maar dat is logisch.
De tonic doe ik op mijn ogen, ja 'iknow' je mag geen tonic op je ogen doen maar dat doe ik wel want daar kunnen mijn ogen tegen en juist als ik melk op mijn ogen doe dan doet t zeer.
Als ik dat heb gedaan ziet het er zo uit:
 
 
Na de tijd als ik alles heb gedaan prikkelt het wel eventjes voor 1 minuut maar daarna niet.
Het haalt ook niet alles van je gezicht, er blijven wat restjes achter.
Het zijnn fijne producten maar niet voor herhaling vatbaar.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer! Xx Samantha.





 
 
 
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten